Liikuntakerho OTIS etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo ja joukkueen kotipaikka on Otalampi. Joukkueeseen kuuluu 22 jäsentä ja kalenterissa on 10 tulevaa treeniä tai peliä.

Sinä toka-kolmasluokkalainen! Tule liikkumaan ja harrastamaan erilaisia urheilulajeja - keskittyen jalkapalloon. Toimimme Urheiluseura Härkälän Hakan alaisuudessa sekä Otalammen koulun tukemana järjestäen kerran viikossa (tiistaisin) 1-2 h harjoittelutapahtuman Lähiliikuntapaikkaamme käyttäen.
Toimintaa vetää Tomi Vesanen (050 3818187) ja vanhemmat ovat myös lämpimästi tervetulleita mukaan harjoittelemaan sekä osallistumaan toimintaan.

Tomi Vesanen
Torpparintie 16, 03300 Otalampi
tombaa(piste)67(miuku)gmail(piste)com

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 8 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Liikuntakerho OTIS: kokoonpano